sobota, 21 kwietnia 2012

Sałatka

Sałatka zwykła czyli warzywna



Zrobiłam również sałatkę warzywną. Wprawdzie ja za nią nie przepadam, ale mój mąż uwielbia.
A dawno jej nie robiłam, więc postanowiłam zrobić przyjemność mojemu mężowi:). A nawet smakowała ona mojej córci.


Składniki
- 5 marchewek
- 4 pietruszki
- seler
- 2 cebule
- 2 jabłka
- 5 ziemniaków
- 6 jajek
- puszka groszku zielonego
- majonez
- sól
- pieprz




Marchewkę, pietruszkę i seler obieramy i myjemy. Wkładamy do garnka razem z ziemniakami i gotujemy aż będzie miękkie, u mnie około 30 minut. W osobnym garnku gotujemy jajka na twardo. W między czasie obieramy cebulę, i jabłko.
Gdy wszystko już mamy ugotowane i warzywa nam ostygną to zaczynamy kroić. Ja wszystko pokroiłam w kostkę, trochę to pracochłonne, no ale cóż trzeba się poświęcić:).
Na sam koniec dodałam groszek.



Wszystko doprawiłam do smaku solą i pieprzem, i dodałam majonez i mieszałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz